Een handige manier om uitvoerend personeel te beheren - Cleverdesk
Vragen? Bel: 0592 - 855 995 of neem contact op

De papierloze manier om al je personeel te beheren

Weet altijd of je personeel bevoegd is om het werk uit te voeren en krijg een correcte verloning.

Vraag informatie of demo aan

Al je personeelszaken gebundeld in één handig overzicht

De HRM module is de plek waar alle personeelsgegevens samenkomen. Registreer alle relevante informatie van je personeel om een goede urenboekhouding en verloning mogelijk te maken. Dit is een eenvoudige start om papierloos te gaan werken.

Weet altijd of je personeel bevoegd is om het geplande werk uit te voeren. Genereer uitgiftecontracten voor bedrijfsmiddelen die je uitreikt aan je personeel.

Lees verder

Eigen en extern personeel managen

Wil je één, online plek om al je personeel te beheren? Cleverdesk is een operationeel pakket bedoeld voor bedrijven die projectmatig werken met mensen, materieel en voorraadartikelen.

Registreer eigen en extern personeel op één plek en houd bij wanneer je personeel in dienst is gekomen, hoeveel contracturen ze hebben, voor welke vestiging(en) ze werken en in welke functiegroep ze vallen. Daarnaast is het mogelijk om persoonlijke gegevens vast te leggen. Ook opleiding en werkervaring kan per medewerker worden vastgelegd.

Persoonsdocumenten en -certificeringen

Met Cleverdesk kun je gemakkelijk en papierloos bijhouden welke persoonsdocumenten of -certificeringen nog geldig zijn voor uitvoering van het werk.

Is het rijbewijs van de chauffeur bijvoorbeeld nog wel geldig? Eist de klant dat het uitvoerend personeel een geldig VCA-certificaat moet hebben? Dan krijgt de planner tijdens het inplannen een waarschuwing zodra de medewerker geen geldig certificaat meer heeft. Bovendien kun je bijhouden of paspoorten en visa nog geldig zijn voor het reizen naar buitenlandse projecten.

Vandaag starten met papierloos werken? Vraag een demo aan.

Vraag informatie of demo aan

Uitgifte van bedrijfsmiddelen

Met een scanner kun je makkelijk items koppelen aan personeelsleden. Per personeelslid kun je in Cleverdesk bijhouden welke bedrijfsmiddelen zijn uitgegeven. Genereer vervolgens volledig automatisch een online uitgiftecontract dat de medewerker kan ondertekenen.

Na uitgifte van het bedrijfsmiddel is het mogelijk om deze bedrijfsmiddelen automatisch in te plannen als de medewerker wordt ingepland. Zo wordt het voor de medewerker heel gemakkelijk om zijn of haar uren te verantwoorden, omdat dit in het urenverantwoordscherm vooraf is ingevuld.

Cleverdesk wordt intensief gebruikt door onze klanten

  • 3.000+ gebruikers
  • 25k+ projecten
  • 250k+ uurbriefjes
  • 200k+ bedrijfsmiddelen
  • 400k+ keuringen

Minder fouten en soepel verlonen

Cleverdesk kan aan het eind van de maand, als iedereen zijn uren heeft verantwoord, een complete export voor de verloning maken. Geef aan welke uursoorten en looncomponenten aan elkaar gekoppeld zijn en ze komen op de juiste manier op de verloning terecht.

Hierdoor worden er minder fouten gemaakt en krijgt iedere medewerker de regels op de juiste manier toegepast. Werk je met complexe CAO’s waarbij er ingewikkelde berekeningsmethodes voor reistijden en overuren zijn, dan kunnen we dit voor je oplossen in een speciale maatwerk berekening. Vraag naar de mogelijkheden.

We komen graag bij je langs

Plan een afspraak

Klantenservice