Hoe voeg ik contactpersonen toe in Cleverdesk?

Contactpersonen toevoegen in Cleverdesk kan op twee manieren.

  1. Op het moment dat de data wordt ingelezen. Met het inleesbestand van Cleverdesk kan in het Exel-bestand direct de juiste contactpersoon ingevoerd worden.
  2. Via CRM/Relaties
    • Navigeer eerst naar de relatie waaraan je contactpersonen wilt toevoegen.
    • Onder het tabblad ‘Contactpersonen’ kies je voor ‘Contactpersoon toevoegen’ en vul de gegevens in.

Bij het aanmaken van nieuwe projecten of aanpassen van bestaande projecten worden de contactpersonen nu zichtbaar. Zodra ze toegevoegd zijn aan het project of werkbon is dit ook zichtbaar voor de gebruikers op de mobiele weergave.

Heeft dit artikel niet geholpen? Neem dan gerust contact op met onze helpdesk via helpdesk@idee101.nl.

Geschreven door: cloe@cleverdesk.nl

Klik hier om naar de Cleverdesk hoofdwebsite te gaan: