Hoe voeg ik nieuwe relaties toe in Cleverdesk?

Over het algemeen worden bij de start van het implementatie traject de meeste relaties ingelezen met behulp van onze inleesbestanden. Wil je toch nog een nieuwe relatie toevoegen? Dan kan dat in Cleverdesk zelf.

  1. Navigeer naar CRM/Relaties en kies voor ‘Relatie toevoegen’.
  2. Cleverdesk stelt een aantal velden verplicht om in te vullen, namelijk:
    1. Naam van de relatie
    2. Adresgegevens
    3. Land waarin de relatie is gevestigd
  3. Cleverdesk adviseert om ook de optionele velden zoveel mogelijk in te vullen. Dit kan namelijk van pas komen bij andere onderdelen in het systeem. Voorbeelden van optionele velden zijn:
    1. BTW/KVK nummer
    2. Default BTW-tarief
    3. Memo of externe link met additionele relatiegegevens

Kies nu voor ‘Opslaan’ om de nieuwe relatie op te slaan. De relatie heeft nu een eigen detailkaart waarop projecten, inkooporders en bijv. tariefbladen zichtbaar worden.

Heeft dit artikel niet geholpen? Neem dan gerust contact op met onze helpdesk via helpdesk@idee101.nl.

Geschreven door: cloe@cleverdesk.nl

Klik hier om naar de Cleverdesk hoofdwebsite te gaan: