Wat zijn werkboncategorieën?

In Cleverdesk kunnen categorieën aangemaakt worden voor de aangemaakte werkbonnen. Het overzicht met werkbonnen kan op deze manier gefilterd worden voor meer overzicht.

Door werkboncategorieën aan te maken ontstaat de mogelijkheid om de lijst met werkbonnen te filteren op basis van deze categorie. Op deze manier kan gewerkt worden vanuit een gefilterde lijst.

  1. Navigeer naar de Stamgegevens en klik vervolgens op Werkboncategorieën.
  2. Kies nu voor ‘Werkboncategorie toevoegen’ en voer de naam en omschrijving in.
  3. Zodra je nu een nieuwe werkbon aanmaakt of een bestaande werkbon bewerkt, kan je ervoor kiezen om de categorie in te vullen in het categorieveld.
  4. Navigeer nu naar Projecten/Werkbonnen.
  5. Met behulp van het filter kan je nu alleen de gewenste werkboncategorieën tonen.

Handig: Werk je vanuit het werkbonnenoverzicht? Dan kan je de werkboncategorieën gebruiken om specifieke werkbonnen toe te wijzen aan specifieke werknemers.

Heeft dit artikel niet geholpen? Neem dan gerust contact op met onze helpdesk via helpdesk@idee101.nl.

Geschreven door: cloe@cleverdesk.nl

Klik hier om naar de Cleverdesk hoofdwebsite te gaan: