Hoe kan ik een melding maken in Cleverdesk?

  1. Iedereen kan een melding maken in Cleverdesk, hier zijn geen aparte rechten voor nodig.
  2. Om de melding uit te kunnen voeren, dient een formulier aangemaakt te worden waarin de vragen en antwoorden staan. Dit formulier kan je aanmaken via de Stamgegevens/Formulieren. Kies vervolgens voor het type ‘Melding’.
    • Je kan per soort melding een formulier aanmaken (milieu, ongevallen etc.) of één formulier voor alle soorten meldingen.
    • Door ‘Taken toevoegen’ aan te vinken zorg je ervoor dat vanuit de melding direct taken toegevoegd kunnen worden. Indien er taken zijn aangemaakt komen deze binnen onder QHSE/Openstaande Taken.
    • Deze taak wordt bovendien zichtbaar op de desbetreffend projectactiviteit.
  3. Op desktop kan nu een melding gemaakt worden via QHSE/Meldingen en vervolgens ‘Melding aanmaken’.
  4. Na het opslaan van de melding vind je de melding ook terug op de desbetreffend project-detailkaart. De details van de melding kunnen op ieder moment dus weer bekeken worden.

Heeft dit artikel niet geholpen? Neem dan gerust contact op met onze helpdesk via helpdesk@idee101.nl.

Geschreven door: cloe@cleverdesk.nl

Klik hier om naar de Cleverdesk hoofdwebsite te gaan: