Hoe voeg ik een werkplekinspectie toe in Cleverdesk?
Hoe voeg ik een werkplekinspectie toe in Cleverdesk?
Het toevoegen en uitvoeren van een werkplekinspectie in Cleverdesk bestaat uit meerdere stappen.
Om te beginnen is het van belang dat de juiste persoon of personen de beschikt over de rechten om werkplekinspecties te maken en bewerken. Dit kan je inzien via de Stamgegevens/Gebruikers.
Om de werkplekinspectie uit te voeren, dient een formulier aangemaakt te worden waarin de vragen en antwoorden staan. Dit formulier kan je aanmaken via de Stamgegevens/Formulieren. Kies vervolgens voor het type ‘Werkplekinspectie’.
Door ‘Taken toevoegen’ aan te vinken zorg je ervoor dat vanuit de werkplekinspectie direct taken toegevoegd kunnen worden. Indien er taken zijn aangemaakt komen deze binnen onder QHSE/Openstaande Taken.
Deze taak wordt bovendien zichtbaar op de desbetreffend projectactiviteit.
Op desktop kan nu een werkplekinspectie uitgevoerd worden via QHSE/Werkplekinspecties en vervolgens ‘Werkplekinspectie aanmaken’.
Op de mobiele weergave of in de app navigeer je naar ‘Meer’ en vervolgens klik je op QHSE. Wanneer je nu op het ‘+’ symbool klikt kan je een werkplekinspectie toevoegen.
Na het uitvoeren van de werkplekinspectie vind je de inspectie ook terug op de desbetreffend project-detailkaart. De resultaten van de inspectie kunnen op ieder moment dus weer bekeken worden.
Heeft dit artikel niet geholpen? Neem dan gerust contact op met onze helpdesk via helpdesk@idee101.nl.
Geschreven door: cloe@cleverdesk.nl
Klik hier om naar de Cleverdesk hoofdwebsite te gaan: