Welke formulieren kan ik toevoegen in Cleverdesk?

In Cleverdesk zijn er vier verschillende formulieren die kunnen helpen bij het verwerken van informatie, namelijk:

  1. Keuring: Wil je zelf de keuringen doen van je bedrijfsmiddelen? Dan kan je gebruik maken van keuringsformulieren. Deze formulieren zijn te koppelen aan een keuringsregime in Cleverdesk.
  2. Melding: Iedere gebruiker in Cleverdesk heeft de mogelijkheid om een melding aan te maken zodra er zich een bijzondere situatie voordoet. Door een formulier aan te maken voor de melding kan er meer informatie opgevraagd worden over de desbetreffende situatie. Bovendien is het mogelijk om direct taken toe te voegen aan de melding.
  3. Projectformulier: Wil jij bepaalde informatie vastleggen vooraf, tijdens of na afloop van het project? Dat kan met behulp van de projectformulieren. Deze formulieren zijn zichtbaar op de projectdetailkaart en bovendien ook uit draaien als PDF.
  4. Werkinspectie: Voor het uitvoeren van de werkplekinspecties kan je gebruik maken van dit type formulier. Werkplekinspecties worden gekoppeld aan een projectactiviteit en zijn dus op ieder moment toegankelijk.

Heeft dit artikel niet geholpen? Neem dan gerust contact op met onze helpdesk via helpdesk@idee101.nl.

Geschreven door: cloe@cleverdesk.nl

Klik hier om naar de Cleverdesk hoofdwebsite te gaan: