Hoe werken de storingsrapporten in Cleverdesk?

De naam zegt het al, via storingsrapporten kan er door iemand in het veld een melding gemaakt worden van een storing van een bedrijfsmiddel. Dit is bijvoorbeeld de machinist of chauffeur. Maar je kunt er ook voor kiezen deze mensen naar kantoor te laten bellen en daar de storing te registreren.

Deze storingen kunnen zowel via de desktop als de mobiele weergave worden gemeld. Na het aanmaken van een storing zal deze verschijnen in de storingenlijst onder de werkplaats module.

Storing melden:

Storingsrapporten op de mobiele weergave.
Storingsrapporten op de desktop weergave

Storingsrapport verwerken:

De werkplaats chef of monteur kijkt in het menu Werkplaats/Storingsrapporten. De werkplaatsmedewerker bepaalt of er een monteur ingezet moet worden, zo ja, dan voegt hij een taak toe voor de monteur, selecteert deze taak en drukt op Converteer naar werkorder. Er staat nu een werkorder op het bedrijfsmiddel die ingepland of door een monteur opgepakt kan worden.

Taken aanmaken
Werkorder is gemaakt

Heeft dit artikel niet geholpen? Neem dan gerust contact op met onze helpdesk via helpdesk@idee101.nl.

Geschreven door: cloe@cleverdesk.nl

Klik hier om naar de Cleverdesk hoofdwebsite te gaan: