Hoe registreer ik een vestiging in Cleverdesk?

In Cleverdesk kan je veel informatie ophangen aan een vestiging. Denk bijvoorbeeld aan materieel, mensen of gebruikers. Daarnaast kan je op de vestiging gebruik maken van een aantal aanvullende velden en instellingen. Doorloop onderstaande stappen om jouw bestaande vestiging aan te vullen of een nieuwe aan te maken.

  • Navigeer allereerst naar de Stamgegevens en kies voor Vestigingen.
    • Heb je al een vestiging in Cleverdesk? Dan zie je deze hier terug in het overzicht. Vanuit dit overzicht kan je bijvoorbeeld nu ook data gaan inlezen onder een vestiging.
    • Klik op ‘Vestiging toevoegen’ om een nieuwe vestiging aan te maken.
    • Het formulier van een vestiging bestaat uit de volgende gegevens:
      • Algemene bedrijfsgegevens (adressen, KVK, BTW)
      • Factuurgegevens (IBAN/G-rekening)
      • Afzender gegevens
        • Met deze laatste optie kan je bepalen vanuit welk e-mail adres de offertes, facturen of inkooporders worden verstuurd.

Belangrijk: In het geval je al gebruikers hebt aangemaakt voordat je een nieuwe vestiging gaat toevoegen is het van belang om de gebruikers eventueel wel toegang te geven tot deze nieuwe vestiging. Dit kan via de Stamgegevens/Gebruikers en het vinkje voor de nieuwe vestiging aan te zetten.

Heeft dit artikel niet geholpen? Neem dan gerust contact op met onze helpdesk via helpdesk@idee101.nl.

Geschreven door: cloe@cleverdesk.nl

Klik hier om naar de Cleverdesk hoofdwebsite te gaan: