Waarom en hoe een referentiebezoek?

Je bent op zoek naar een oplossing voor de moeilijk lopende, soms omslachtige, processen binnen je bedrijf. Uiteindelijk kom je uit bij Cleverdesk. Het eerste contact is geweest en wij gaan een analyse uitvoeren om te kijken wat de huidige processen zijn en wat de gewenste situatie is.

Referentiebezoeken

Waarom een referentiebezoek?

Het kan zijn dat je na, of tijdens, deze analyse graag van een bestaande klant wilt horen hoe Cleverdesk werkt. Daar kunnen wij een referentiebezoek voor organiseren.

Uiteraard is er een demo beschikbaar maar vaak is het zo dat men het live wil zien. Er zijn dan een aantal bedrijven die hun deuren opstellen om te laten zien hoe Cleverdesk in de praktijk werkt.

Deze bezoeken zijn niet standaard, je kan deze aanvragen, ze vergen namelijk een redelijke voorbereiding van meerdere partijen. Het is erg waardevol want het geeft een veel duidelijker beeld van de werking in het ‘echt’.

Wat houdt een referentiebezoek in?

Je krijgt inzicht in processen en natuurlijk krijg je te horen van een bedrijf die al klant is hoe wij als bedrijf zijn. Wij hechten veel waarde aan de relatie die wij hebben met al onze klanten en vinden het een mooi compliment dat men zover wil gaan om een kijkje te geven in de keuken van Cleverdesk en het proces.

Ik noemde het net al: Zo’n afspraak wordt zorgvuldig gepland zodat je de juiste personen kan spreken en mee kan kijken op de meest relevante afdelingen. Ook gaat een van onze eigen accountmanagers mee om eventuele verdere toelichting te geven of dingen nogmaals uit te leggen. Wij, als Cleverdesk, werken met een roadmap en het kan best zijn dat er bepaalde functies nog in ontwikkeling zijn. Dit weet de klant natuurlijk niet altijd.

Wij vinden het belangrijk dat onze klanten, en mogelijke nieuwe klanten, zien dat wij ons 100% willen inzetten om een oplossing voor het probleem te vinden. Wij denken, op deze manier, dan ook graag mee!

Neem contact op voor de mogelijkheden.

 

Cleverdesk wordt intensief gebruikt door onze klanten

  • 2.000+ actieve gebruikers
  • 15.000+ afgeronde projecten
  • 150.000+ ingediende uurbriefjes
  • 40.000+ bedrijfsmiddelen
  • 80.000+ uitgevoerde keuringen
Copyright © · Cleverdesk is een softwarepakket van Idee101 B.V.