Werkwijze Cleverdesk - Cleverdesk, software voor planning, uren, projecten, materieel
Vragen? Bel: 0592 - 855 995 of neem contact op

Onze werkwijze

HOE OPTIMALISEREN WIJ JE OPERATIE MET CLEVERDESK?

Vraag informatie of demo aan

Wij werken in 4 fases aan jouw succes

Hoe ziet jouw klantreis er bij Cleverdesk uit? En hoe nemen we jou aan de hand om samen tot een succesvol project te komen? We hebben in verschillende fases uitgewerkt wat jij van Idee101 en Cleverdesk kunt verwachten.

Hieronder kun je alles lezen over ons proces en de verschillende fases waarin we werken.

Lees verder

Informatie fase

Op het moment dat jij aan het oriënteren bent wil jij een compleet beeld krijgen van onze dienstverlening. Wij proberen jou hier zo goed mogelijk mee te helpen. Wil jij meer weten over Cleverdesk? Via onze website kun jij meer informatie opvragen over Cleverdesk. Binnen één werkdag nemen wij contact op om te kijken wat Cleverdesk voor jou kan betekenen. Cleverdesk is dé partner op het gebied van software voor jouw organisatie!

Demo op locatie
Wij begrijpen dat zien geloven is, daarom komen we graag bij jou langs om ons verhaal in een demo omgeving te laten zien. De demo omgeving kan zo ingericht worden dat het in de basis al aansluit op jouw organisatie. Uiteraard kun jij zelf ook rondklikken in Cleverdesk.

Referentiebezoek

Soms is het wenselijk om een belletje of bezoek te doen aan één van onze klanten. Wij hebben vaak wel een bedrijf in de buurt dat jou graag laat zien hoe zij met Cleverdesk werken.

Analyse fase

Hebben jij en jouw mensen na de demonstratie het gevoel dat Cleverdesk van meerwaarde is voor jouw organisatie? De enige manier waarop je dit zeker weet is door een betaald vooronderzoek uit te laten voeren door Idee101.

Uitvoering vooronderzoek
Tijdens het vooronderzoek doet onze business consultant een analyse. Hij onderzoekt de knelpunten, schrijft hier een gedetailleerd verslag over en geeft advies over de juiste oplossing. We komen 1 of meerdere keren langs om samen de juiste oplossing te zoeken.

Presentatie oplossing resultaten analyse
Op locatie of op afstand laten we zien welke oplossing we kunnen bieden. We maken inzichtelijk wat er al gedekt wordt in de basis van Cleverdesk en welke zaken eventueel op maat moeten gebeuren.

Offerte
Na feedback brengt Idee101 een offerte uit. Dit is een uitwerking van het advies dat in de analyse naar voren is gekomen.

Zoek jij een partner voor het optimaliseren van jouw proces?

Vraag informatie of demo aan

Project fase

GO!
Wat mooi, jullie hebben het vertrouwen in Idee101 om met Cleverdesk jullie processen te optimaliseren. We gaan aan de slag voor jouw organisatie!

START PROJECT
Tijdens de uitvoering moeten er verschillende dingen gebeuren, zoals het installeren, vullen en het testen van het systeem. Opvolgend geven wij een uitgebreide uitleg van het systeem. Dit doen wij allemaal volgens een strakke planning. We geven een wekelijkse terugkoppeling over de voortgang van het project.

LIVEGANG
Nadat de implementatie is afgerond en jouw organisatie werkt in Cleverdesk zijn jullie officieel live en dat is een feestje! Wij planten een boom voor jullie bij de rest van de bomen in het Idee101 bos.                                                                                                                           

Cleverdesk wordt intensief gebruikt door onze klanten

  • 2.300+ actieve gebruikers
  • 20.000+ afgeronde projecten
  • 180.000+ ingediende uurbriefjes
  • 100.000+ bedrijfsmiddelen
  • 200.000+ uitgevoerde keuringen

Nazorg fase

SUPPORT
Uiteraard stopt de begeleiding van Idee101 niet na de implementatie van Cleverdesk. Nadat het tafellaken onder de nieuwe manier van werken is weggetrokken zullen jullie nog tegen allerlei zaken aanlopen.

Onze professionele helpdesk staat klaar om vragen te beantwoorden en problemen op te lossen. De helpdesk inventariseert de meldingen in bugs, wensen of vragen. Bugs worden ingepland bij de techneuten en wensen komen op de wensenlijst komen voor eventuele verdere ontwikkelingen. En jouw vragen beantwoorden we uiteraard zo snel mogelijk!

PERIODIEKE EVALUATIE
Elke zes maanden komen we bij jouw organisatie langs om te evalueren. Wat gaat er goed en wat kunnen we verbeteren? Zo zorgen we ervoor dat jouw medewerkers nog beter kunnen werken in Cleverdesk.

EVENTS
We organiseren regelmatig events om jouw kennis over Cleverdesk te vergroten. Daarnaast organiseren we events waarin jij mee kan denken met Cleverdesk. Mis je functionaliteiten of heb je ideeën om Cleverdesk te verbeteren? Wij horen jouw mening graag!

Benieuwd wat Cleverdesk jouw organisatie kan opleveren?

Plan een afspraak