Digitale administratie

Het hele administratieve proces versneld en centraal
Meer informatie Demo aanvragen

Vertrouwd door toonaangevende organisaties

Logo-T&G-Groep
Logo-Zuidema-Groep
Logo-Wagenborg-Foxdrill
Logo-Laarakkers

Cleverdesk wordt intensief gebruikt door onze klanten

3.500+
gebruikers
200k+
projecten
1.500k+
urendeclaraties
500k+
materieel
1050k+
keuringen

Operatie en administratie op één plek

Vaak werkt de administratie met verschillende tools en een financieel pakket, wat het bijhouden van tariefwijzigingen, vastleggen van leveranciers en inkopen erg tijdrovend en bewerkelijk maakt. Dit vergroot bovendien de kans op fouten, iets wat administratieve medewerkers liever vermijden.

Cleverdesk biedt jouw afdeling de perfecte oplossing: een uitgebreide administratie module die naadloos integreert met jouw operationele processen. Hiermee kun je moeiteloos alles bijhouden en stroomlijnen wat te maken heeft met inkoop en facturatie.

  • Alle projectinformatie op één plek
  • Overzichtelijke projectrapportage voor overkoepelende informatie

 

Administratie-Inkoop
Bespaar tijd en geld op je inkopen

Bespaar tijd en geld op je inkopen

Wij adviseren altijd om met inkooporders te werken, als je dat nog niet doet. Met Cleverdesk kun je automatisch inkooporders vanuit XML (mail) inlezen, wat tijd bespaart en fouten vermindert. Je kunt gemakkelijk prijzen vastleggen en aanpassen, en leveringen registreren. Zo krijg je een volledig overzicht van het inkoopproces, wat je administratie aanzienlijk efficiënter maakt.

  • Werken met inkooporders zorgt voor meer financiële voorspelbaarheid
  • Optimaliseer uw inkoopproces voor maximale efficiëntie en resultaat

Een live-demo of zelf Cleverdesk uitproberen?

Vraag een vrijblijvende demo of meer informatie aan.

Informatie of demo aanvragen
Clever-Company
Facturatie direct vanuit je project

Facturatie direct vanuit je project

Factureren vanuit Cleverdesk is makkelijker dan ooit en vereist geen boekhoudkundige kennis. Laat dat maar aan de boekhouders over. Met behulp van templates, die je samen met onze consultant in jouw stijl kunt maken, worden facturen professioneel en consistent opgemaakt. Je kunt bovendien werken met conceptfacturen en opdrachtbonnen, en een mandagenregister kan automatisch worden meegestuurd naar de opdrachtgever. Zo wordt jouw facturatieproces soepel en efficiënt, precies zoals jij dat wilt.

  • Directe facturatie vanuit uw operationele processen
  • Branche specifieke mogelijkheden, zoals tegenbonnen en mandagen

Integreer Cleverdesk met de huidige software

De grote kracht van onze oplossing is dat Cleverdesk naadloos kan worden geïntegreerd met jouw bestaande omgeving, waardoor belangrijke resources zoals mensen, materieel, projecten evenals uur soorten kunnen worden gesynchroniseerd. Hierdoor is Cleverdesk altijd up-to-date met de juiste informatie, zoals actieve projecten en personeelswijzigingen. Daarnaast biedt Cleverdesk de mogelijkheid om ingevoerde uren eenvoudig terug te schrijven naar jouw bestaande systeem voor de facturatie en verloning. Dit kan geautomatiseerd worden via webservices (XML), maar ook handmatig met exporteerfuncties naar verschillende formaten.

  • Altijd up-to-date met de juiste informatie (actieve projecten, mensen in en uit dienst)
  • Bespaar tijd en geld door te koppelen
  • Naadloze integratie (simpele koppeling met bestaande software voor een gestroomlijnde en efficiëntere werkflow)
Meer koppelingen
Cleverdesk-API

Aan de slag met jouw digitale administratie? Vraag een demo aan

In een online demo:

  • Maken we vrijblijvend kennis met elkaar
  • Laat ik je de Cleverdesk demo zien
  • Denk ik adviserend mee over jullie situatie
Plan een online demo