Materieelbeheer

De plek voor onderhoud, keuringen en status van jouw materieel
Informatie aanvragen Demo aanvragen

Vertrouwd door toonaangevende organisaties

Logo-Noordtec
Logo-Nouryon
Logo-Wagenborg-Nedlift
Logo-Fues
Logo-Oosterhof-Holman

Cleverdesk wordt intensief gebruikt door onze klanten

3.500+
gebruikers
200k+
projecten
1.500k+
urendeclaraties
500k+
materieel
1050k+
keuringen

Materieelbeheer volledig digitaal en online

Cleverdesk biedt jouw medewerkers altijd en overal real-time inzicht in de status van het materieel. In één oogopslag zie je direct welke medewerkers een bedrijfsauto in gebruik hebben, op welk project een bedrijfsmiddel is ingepland, eventuele storingen en welke bedrijfsmiddelen aan onderhoud toe zijn.

Werken met correctief, preventief en conditioneel onderhoud is nog nooit zo eenvoudig geweest. Medewerkers registreren moeiteloos hun uren voor onderhoud en ook de aankoop van reserveonderdelen. Hierdoor bouw je een goed doorzoekbare historie op die waardevol is voor de toekomst.

  • Veiliger en sneller werken met gekeurd materieel
  • Compleet plaatje voor kosten aan materieel (Total Cost of Ownership)

 

Eigen keurrapporten en certificaten

Eigen keurrapporten en certificaten

Veel organisaties werken zowel met interne als ook met externe keuringsinstanties. Dit zorgt voor een grote stroom aan papierwerk en daar houden wij van niet van. Certificaten en keurrapporten kun je zelf maken in Cleverdesk (met eigen templates) en hierdoor altijd terugvinden. Externe partijen kunnen toegang krijgen om deze certificaten en keurrapporten in te kunnen zien. Daarnaast zijn er standaard koppelingen voor het inlezen van testrapporten, zoals NEN3140 via de SafetyPat. Het systeem geeft een waarschuwing als bepaalde bedrijfsmiddelen opnieuw gekeurd moeten worden.

  • Nooit meer werken met ongekeurd materieel
  • Het laten inlezen van certificaten en testrapporten bespaart tijd en geld

Werken met correctief, preventief en conditioneel onderhoud

Vaak geven mensen die betrokken zijn bij onderhoud de voorkeur aan geen of een minimale betrokkenheid bij ICT. Veel van de onderhoudsprocessen voor het materieel worden nog steeds handmatig bijgehouden, vaak op papier of in Excel. Cleverdesk maakt het onderhoudsproces makkelijker.

Onderhoudsbeurten worden namelijk automatisch aangemaakt op basis van draaiuren of kilometerstanden. Cleverdesk kan zelfs deze gegevens rechtstreeks uitlezen vanuit boordcomputers of GPS-systemen van grotere materieelstukken. Op de lange termijn bouw je zo een volledige onderhoudshistorie op, dit geeft duidelijkheid over welke bedrijfsmiddelen het meest rendabel zijn.

  • Automatische meldingen zodat het onderhoud niet vergeten wordt
  • De meest efficiënt mogelijke inzet van het materieel
Keuren-App
Jouw online service afdeling

Jouw online service afdeling

Veel van onze klanten beschikken over een eigen werkplaats. Cleverdesk stuurt monteurs en keurmeesters aan door middel van werkorders. Hierdoor is het direct duidelijk welke werkzaamheden verricht moeten worden. Monteurs kunnen hun werkzaamheden nauwkeurig registreren, inclusief materialenverbruik en voltooide taken. Bovendien kunnen servicemedewerkers die onderweg zijn met hun service bus gemakkelijk nieuwe taken oppakken om reistijden te beperken. Met Cleverdesk hebben zij namelijk altijd toegang tot de onderhoudshistorie en werkplaatshandboeken, dit bevordert de efficiëntie van hun werkzaamheden.

  •  Meer financiële voorspelbaarheid door het werken met inkooporders
  • Efficiënter inkoopproces
Clever-Company

Een live-demo of zelf Cleverdesk uitproberen?

Vraag een vrijblijvende demo of meer informatie aan.

Informatie of demo aanvragen

Integreer Cleverdesk met de huidige software

De grote kracht van onze oplossing is dat Cleverdesk naadloos kan worden geïntegreerd met jouw bestaande omgeving, waardoor belangrijke resources zoals mensen, materieel, projecten evenals uur soorten kunnen worden gesynchroniseerd. Hierdoor is Cleverdesk altijd up-to-date met de juiste informatie, zoals actieve projecten en personeelswijzigingen. Daarnaast biedt Cleverdesk de mogelijkheid om ingevoerde uren eenvoudig terug te schrijven naar jouw bestaande systeem voor de facturatie en verloning. Dit kan geautomatiseerd worden via webservices (XML), maar ook handmatig met exporteerfuncties naar verschillende formaten.

  • Altijd up-to-date met de juiste informatie (actieve projecten, mensen in en uit dienst)
  • Bespaar tijd en geld door te koppelen
  • Naadloze integratie (simpele koppeling met bestaande software voor een gestroomlijnde en efficiëntere werkflow)
Meer koppelingen
Cleverdesk-API

Meer weten over materieelbeheer? Plan een online demo in!

In een online demo:

  • Maken we vrijblijvend kennis met elkaar
  • Laat ik je de Cleverdesk demo zien
  • Denk ik adviserend mee over jullie situatie
Plan een online demo