Service en Onderhoud - Cleverdesk, software voor planning, uren, projecten, materieel
Vragen? Bel: 0592 - 855 995 of neem contact op

Service en Onderhoud

Efficienter werken op locatie en de onderhoudsuren snel factureren

Vraag informatie of demo aan

Voor bedrijven die service en onderhoud doen voor derden

Wil je op het hoogste niveau service verlenen, maar is het lastig omdat processen nog niet lekker lopen? Wil je storingen automatisch afhandelen maar gebeurt dit handmatig? Is het omslachtig om onderhoudshistorie van units of bedrijfsmiddelen terug te vinden? Lukt het niet om onderhoudswerkzaamheden snel te factureren naar je klant?

Cleverdesk biedt voor onderhoudsmonteurs, service-afdelingen, fieldservices, inspecties, dè oplossing.

 

Lees verder

Kost de hoge mate van service verlening veel tijd?

Vaak zien we dat er door monteurs in het veld nog op omslachtige manieren gewerkt wordt. Er wordt offline gewerkt met laptops, zelf gemaakte spreadsheets en zelfs nog op papier. Om je klanten super service te verlenen, moet de juiste informatie, snel bij de juiste man zijn.

Cleverdesk helpt je bij het verhogen van je servicegraad!

Met Cleverdesk kunnen monteurs op locatie op een tablet, laptop of telefoon handig zoeken naar de storing, werkorder of unit/bedrijfsmiddel. Hier kan direct een takenlijstje aan worden gekoppeld met wat er moet gebeuren in wat voor tijdsbestek. Ook is het mogelijk om monteurs automatisch berichtjes te sturen van storingen (per SMS of Slack).

Kost de storingsafhandeling teveel tijd?

Naast het preventieve werk zijn er ook veel correctieve werkzaamheden doordat er bijvoorbeeld storingen ontstaan bij units/bedrijfsmiddelen. In veel situaties kunnen wij deze storingen via koppelingen automatisch uitlezen en omzetten naar correctieve werkorders in Cleverdesk.

Sneller reageren en minder werk
Met een geautomatiseerde koppeling worden in Cleverdesk storingen aangemaakt. Deze kunnen ofwel automatisch ofwel handmatig worden omgezet naar werkorders. Dit wordt weer doorgestuurd naar de monteur ter plaatse.

Lees hier over wat we doen voor Noordtec in Duitsland.

Ben jij verantwoordelijk voor een servicesafdeling en denk je dat het beter kan?

Vraag informatie of demo aan

Is het omslachtig om onderhoudshistorie van units of bedrijfsmiddelen terug te vinden?

Als je nog werkt met klant mappen op een server of zelfs onderhoudsboeken op papier is het lastig zoeken naar de onderhoudsgeschiedenis. Dit kan het niveau van serviceverlening en dus een tevreden klant erg in de weg staan.

Met 1 druk op de knop je hele historie zichtbaar

Doordat iedereen die onderhoud of service verleend dit in Cleverdesk bijhoudt is het heel makkelijk om realtime terug te zoeken wat er de laatste jaren gebeurt is. Ook kun je zien wie dat wanneer heeft gedaan en zo nodig, bij welke draaiuren stand.

 

Cleverdesk wordt intensief gebruikt door onze klanten

  • 2.000+ actieve gebruikers
  • 15.000+ afgeronde projecten
  • 150.000+ ingediende uurbriefjes
  • 40.000+ bedrijfsmiddelen
  • 80.000+ uitgevoerde keuringen

Lukt het niet om onderhoudswerkzaamheden snel te factureren naar je klant?

Vaak zit er (te)veel tijd tussen het realiseren van service werkzaamheden en de facturering hiervan. Dit kost veel geld. In sommige gevallen kunnen onze klanten dankzij Cleverdesk 3-4 weken eerder factureren dan hiervoor.

Met name door netjes alle uren te boeken, alle declaraties bij te houden en spare-part of verbruikte voorraadartikelen te registreren, ontstaat er vrij snel duidelijkheid over de onderhoudskosten die voor de rekening van de klant zijn.

Wil je de servicegraad verhogen?

Plan een afspraak