Cleverdesk Versie 3.2: Ginkgo

De nieuwste versie van Cleverdesk is gelanceerd. Naast kleine verbeteringen en aanpassingen zijn er natuurlijk een aantal grote aanpassingen. Wat zijn de belangrijkste verbeteringen binnen deze nieuwe versie?

 

Belangrijkste verbeteringen Versie 3.2 Ginkgo:

Uitbreiding klantportaal

Offertes accorderen in het klantportaal, inzicht in het werkbondossier en uitwisselen van notities.

De werkbon- en personeelsplanning zijn samengevoegd en werken identiek.

Hierdoor is het mogelijk om te gaan werken met start- en eindtijden van werkbonnen. De dag weergave is vanaf nu ook beschikbaar voor personeel- en bedrijfsmiddelplanning.

Het verantwoorden van uren onder het menu Persoonlijk is gewijzigd.

Dit werkt nu op dezelfde manier als in de mobiele weergave. Uur regels zijn per regel te kopiëren en het is mogelijk om direct de bedrijfsmiddeluren te verantwoorden. Deze aanpassing is tijdelijk uitgesteld zodat wij de gebruikers kunnen voorzien van goede handleidingen. De oplevering zal in een service release plaatsvinden. Dit inclusief communicatiemateriaal om de medewerkers te instrueren bij de aanpassing. LET OP! Als er een nieuwe functionaliteit wordt toegevoegd, zal de rol in gebruikersbeheer standaard uitgeschakeld zijn. Wil je toegang tot de nieuwe functionaliteit dan zullen deze nieuwe rollen bij de gebruiker aangezet moeten worden.

Lees hier de volledige release note van Versie 3.2: Ginkgo met alle aanpassingen.

 

De versie naam Ginkgo is niet zomaar een naam. De Ginkgo is een Japanse notenboom.

Ginkgo Boom | Cleverdesk
Image courtesy http://www.yicai.com/

Tevens zijn dit ook de bomen in ons 101Bos! Bekijk hier het filmpje.  De bijzondere bladeren, de herkomst en andere aspecten maken deze boom een bijzonderheid. Vandaar ook de promotie tot ‘Plant of the World.’ De Ginkgo vindt zijn oorsprong in China.

 

 

 

 

Aankondiging voor volgende release:

In het kader van de nieuwe privacywetgeving zullen wij ervoor zorgen dat de toegang veiliger wordt. Dit door gebruik te maken van two-factor authentication.

Tijdens het inloggen zullen gebruikers een sms code krijgen die ingevuld moet worden. Om deze reden is het van belang dat alle mobiele nummers worden verzameld wanneer men hier gebruik van wil maken.

Voor gebruikers die via Idee101 hosten is een sms-gateway aangeschaft die de sms kan gaan versturen. Gebruikers die eigen hosting hebben en hier gebruik van willen maken moeten eerst een sms-gateway aanschaffen en in hun netwerk inrichten.

 

Cleverdesk wordt intensief gebruikt door onze klanten

  • 2.300+ actieve gebruikers
  • 20.000+ afgeronde projecten
  • 180.000+ ingediende uurbriefjes
  • 100.000+ bedrijfsmiddelen
  • 200.000+ uitgevoerde keuringen
Copyright © · Cleverdesk is een softwarepakket van Idee101 B.V.