Maatwerkmogelijkheden

Wat als: Cleverdesk dekt 95% van jouw oplossing. Maar die laatste 5% is cruciaal.

Roadmap

Cleverdesk wordt jaarlijks verder ontwikkeld aan de hand van een roadmap die wordt opgesteld door ons product en innovatie team. Het doel is om continu te blijven verbeteren en om aan te sluiten op de markt. Je kunt controleren of jouw wensen op de roadmap staan voor de komende tijd. Als het gaat om nieuwe functies of onderdelen, kunnen we samen bespreken wat de mogelijkheden zijn.   

Relatiedag-1536x1024
Maatwerk ontwikkelaars

Maatwerk ontwikkelaars

Het bedrijf achter Cleverdesk, Idee101, is van oorsprong een softwareontwikkelaar en heeft veel ervaring opgedaan met maatwerkprojecten. Deze achtergrond stelt ons in staat om zowel maatwerkoplossingen te ontwikkelen als de valkuilen van maatwerk te kennen. Hoewel we in de kern van Cleverdesk weinig maatwerkaanpassingen doen vanwege de aanzienlijke impact die dit vaak heeft, bieden we weel de mogelijkheid om apps te ontwikkelen die naast Cleverdesk kunnen draaien, zoals de checklist-app van OSN. Bovendien bouwen we veel koppelingen voor klanten met specifieke wensen of die al een maatwerkoplossing hebben gebouwd waarmee gekoppeld moet worden.

Co-creatie

Cleverdesk is ontstaan uit de wensen en ideeën van onze klanten. We streven ernaar om via inspraaksessies continu input te verzamelen voor onze roadmap. De wensen en resultaten van deze sessies worden door ons product en innovatie team geanalyseerd en indien mogelijk opgenomen in de Cleverdesk-roadmap.

Integreer Cleverdesk met de huidige software

Integreer Cleverdesk met de huidige software

De grote kracht van onze oplossing is dat Cleverdesk naadloos kan worden geïntegreerd met jouw bestaande omgeving, waardoor belangrijke resources zoals mensen, materieel, projecten evenals uur soorten kunnen worden gesynchroniseerd. Hierdoor is Cleverdesk altijd up-to-date met de juiste informatie, zoals actieve projecten en personeelswijzigingen. Daarnaast biedt Cleverdesk de mogelijkheid om ingevoerde uren eenvoudig terug te schrijven naar jouw bestaande systeem voor de facturatie en verloning. Dit kan geautomatiseerd worden via webservices (XML), maar ook handmatig met exporteerfuncties naar verschillende formaten.

  • Altijd up-to-date met de juiste informatie (actieve projecten, mensen in en uit dienst)
  • Bespaar tijd en geld door te koppelen
  • Naadloze integratie (simpele koppeling met bestaande software voor een gestroomlijnde en efficiëntere werkflow)

Cleverdesk wordt intensief gebruikt door onze klanten

3.500+
gebruikers
200k+
projecten
1.500k+
urendeclaraties
500k+
materieel
1050k+
keuringen

Samen de mogelijkheden ontdekken?

Vraag meer informatie of een demo aan.

In een online demo:

  • Maken we vrijblijvend kennis met elkaar
  • Laat ik je de Cleverdesk demo zien
  • Denk ik adviserend mee over jullie situatie
Plan een online kennismaking