Cleverdesk Apps

Jouw medewerkers houden alle meldingen, uren en leveringen in het veld onder de duim
Meer informatie Demo aanvragen

Vertrouwd door toonaangevende organisaties

Logo-Royal-Wagenborg
Logo-Oosterhof-Holman
Logo-Sinke-Groep
Logo-Laarakkers

Cleverdesk wordt intensief gebruikt door onze klanten

3.500+
gebruikers
200k+
projecten
1.500k+
urendeclaraties
500k+
materieel
1050k+
keuringen

Omdat werken buiten gebeurt

Cleverdesk is speciaal ontwikkeld om het werk van bedrijven die projecten of services uitvoeren met mensen en materieel makkelijker te maken. Daarom is het essentieel dat je er ook buiten perfect mee kunt werken. Wij hebben veel aandacht besteed aan de ontwikkeling van onze CleverApp, zodat je altijd en overal, zelfs in de buitenlucht, probleemloos kunt werken. Met Cleverdesk ben je verzekerd van een soepel en efficiënt werkproces, ongeacht waar je bent. 

Momenteel zijn de volgende onderdelen mobiel te gebruiken:  

  • Projecten/werkbonnen
  • Urenregistratie
  • Materieelbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Scannen met QR en barcodes
  • KAM/QHSE

Deze is beschikbaar in de stores van Apple & Android. 

App-Stores-Logos

 

Cleverdesk-planning
Projecten en werkbonnen in de hand

Projecten en werkbonnen in de hand

Met Cleverdesk wordt plannen en verantwoorden een fluitje van een cent. Medewerkers kunnen met één swipe hun uren verantwoorden, inclusief materieel-uren. Ook zien ze direct welk materieel voor hen is ingepland via hun mobiel. Extra handig is de werkbonapp, waarmee de opdrachtgever op locatie met een vingerafdruk kan aftekenen.

Daarnaast kunnen leveringen op projecten eenvoudig worden geregistreerd. Dankzij GPS-locatie weten medewerkers precies waar ze moeten werken. Cleverdesk zorgt voor een soepel en efficiënt werkproces, zowel op kantoor als op locatie.

  • Native iOs App & Android app, dus nooit meer inloggen
  • Makkelijke nieuwe gebruikers koppelen met QR-codes

Magazijnbeheer vanaf de app

Met de CleverApp kun je eenvoudig QR-codes scannen van materieelstukken of voorraadartikelen. Dit maakt het bijhouden van magazijnmutaties een fluitje van een cent. Of je nu werkt met je eigen magazijnen of met in- of externe verhuur, de CleverApp houdt alles bij.

De wijzigingen in de CleverApp zijn in real-time verbonden met de planning en het magazijn in Cleverdesk. Zo beschik je altijd over actuele informatie en worden financiële zaken direct netjes afgehandeld. Houd je voorraadbeheer eenvoudig en efficiënt met Cleverdesk.

  • Scannen van voorraadartikelen en bedrijfsmiddelen
  • Sneller werken, real-time inzicht
KAM-QHSE-Ipad
Een live-demo of zelf Cleverdesk uitproberen?

Een live-demo of zelf Cleverdesk uitproberen?

Vraag een vrijblijvende demo of meer informatie aan.

Informatie of demo aanvragen

KAM/QHSE: veiliger werken

Wil je via de app veiliger werken? Dat kan! Met onze QHSE-app kunnen medewerkers onveilige situaties direct melden, handboeken raadplegen voor de juiste werkwijze en deelnemen aan toolboxmeetings. Hierdoor is iedereen altijd op de hoogte van de te treffen maatregelen om de risico’s van een onveilige werkplek te vermijden. Met de QHSE-app zorg je voor een veilige en verantwoorde werkomgeving, altijd en overal.

  • Inzicht in toolboxmeetings, onveilige situaties en incidenten
  • Het vereenvoudigen van werkprocessen maakt je organisatie veiliger
Cleverdesk ERP Software voor mens en materieel
Personeelscertificaten digitaal bij de hand

Personeelscertificaten digitaal bij de hand

Moeten jouw medewerkers bepaalde certificaten laten zien op locatie of specifieke documenten bij zich hebben om toegang te krijgen tot hun werkplek? Met Cleverdesk heb je de originele documenten altijd online bij de hand. Zo kunnen jouw medewerkers deze eenvoudig ter plekke laten zien, waardoor ze snel en zonder gedoe toegang krijgen tot hun werkplek. Cleverdesk maakt het gemakkelijk om altijd voorbereid te zijn.

  • Medewerkers hebben de juiste certificaten online bij de hand
  • Altijd toegang tot de bouwplaats/werk

Integreer Cleverdesk met de huidige software

De grote kracht van onze oplossing is dat Cleverdesk naadloos kan worden geïntegreerd met jouw bestaande omgeving, waardoor belangrijke resources zoals mensen, materieel, projecten evenals uur soorten kunnen worden gesynchroniseerd. Hierdoor is Cleverdesk altijd up-to-date met de juiste informatie, zoals actieve projecten en personeelswijzigingen. Daarnaast biedt Cleverdesk de mogelijkheid om ingevoerde uren eenvoudig terug te schrijven naar jouw bestaande systeem voor de facturatie en verloning. Dit kan geautomatiseerd worden via webservices (XML), maar ook handmatig met exporteerfuncties naar verschillende formaten.

  • Altijd up-to-date met de juiste informatie (actieve projecten, mensen in en uit dienst)
  • Bespaar tijd en geld door te koppelen
  • Naadloze integratie (simpele koppeling met bestaande software voor een gestroomlijnde en efficiëntere werkflow)
Meer koppelingen
Cleverdesk-API

De mogelijkheden van onze CleverApp live zien? Vraag een online demo aan

In een online demo:

  • Maken we vrijblijvend kennis met elkaar
  • Laat ik je de Cleverdesk demo zien
  • Denk ik adviserend mee over jullie situatie
Plan een online demo