Waarom is Cleverdesk zo geschikt voor bedrijven die projecten doen met mensen en materieel? Wij vertellen jou er meer over!
Cleverdesk is gemaakt door softwarebedrijf Idee101 in co-creatie met twee bedrijven uit de branche. In 2012 zijn de eerst losse modules door Idee101 ontwikkeld. Hier is later planning- en projectmanagement aan toegevoegd. Zo is er een krachtig pakket ontstaan.
Om dit aan te bieden als een standaardpakket is in 2017 gekozen voor een rebranding. Vanaf dat moment is Cleverdesk gelanceerd.
Dé oplossing voor bedrijven die werken met mensen en materieel
Waarom is Cleverdesk zo geschikt voor bedrijven die projecten doen met mensen en materieel? Dit komt door de volgende vijf unieke kernwaardes van Cleverdesk:
- Cleverdesk is bedacht door bedrijven die werken met mensen en materieel aan (internationale) projecten. Hierdoor kun je jouw hele operationele proces managen.
- De inrichting en het maatwerk om de sterke Cleverdesk-kern heen, sluiten naadloos aan op jouw bestaande processen.
- Het platform kan worden gekoppeld aan veel bestaande ERP en financiële pakketten. Idee101 is ook AFAS en Exact partner.
- Cleverdesk is volledig online en apparaat onafhankelijk te gebruiken. Het enige wat jij nodig hebt is een internet verbinding.
- Bedrijven kunnen Cleverdesk on-premise (op hun eigen serveromgeving) installeren en draaien. Hiermee bepaal jij zelf jouw veiligheidsniveau, schaalbaarheid en voorkom jij veel AVG problemen.
Dit betekent in de praktijk dat onze software alle aspecten van het projectgestuurd werken met mensen en materieel. Of het nu gaat om de juiste CAO-regels of de onderhoudsregimes op basis van draaiuren; met Cleverdesk houd je alles in de gaten.
Wil jij meer weten over het werken met Cleverdesk voor bouwbedrijven?
Wij vertellen jou graag meer over de mogelijkheden en indien gewenst geven wij jouw bedrijf een vrijblijvende demo!