We hebben weer een nieuwe release. We zijn trots om aan te kondigen dat we veel wensen kunnen invullen die ons door de gebruikers zijn gevraagd. Bovendien is er een grote aanpassing gedaan aan de capaciteitsplanning.
Wat zijn de highlights van deze nieuwe versie?
🗓️ Capaciteitsplanning
Plan je resources slimmer en efficiënter! Met de nieuwe capaciteitsplanning houd je moeiteloos overzicht over de inzetbaarheid van je personeel en bedrijfsmiddelen.
📋 Bestek op Offerte
Voeg direct een bestek toe aan je offerte en zorg voor een helder en compleet voorstel. Minder werk achteraf, meer duidelijkheid vooraf!
🔄 Vervangingen bij Verlof/Verzuim
Plan moeiteloos vervangingen bij verlof of verzuim, zodat je controle processen blijven draaien zonder onderbrekingen.
💡 Grondslagberekening voor G-Rekening
Leg eenvoudig de grondslagberekening voor de G-Rekening vast op relatie- en projectniveau. Cleverdesk berekent automatisch de grondslag volgens deze instellingen op je projectfactuur, zodat je altijd compliant blijft.
🔧 Stamartikelen
Markeer artikelen als stamartikelen en koppel deze aan één of meer bedrijfsmiddelen. Alle stamartikelgegevens zijn nu ook direct zichtbaar op het gekoppelde bedrijfsmiddel, waardoor je altijd toegang hebt tot relevante informatie.
📧 Gebruikersbeheer: Automatisch login gegevens versturen
Stuur eenvoudig login gegevens en een nieuw wachtwoord naar je nieuwe gebruikers. Zo kunnen zij direct en zonder gedoe aan de slag!