In de Noordz-bijlage van het Dagblad van het Noorden stond gisteren een artikel over Cleverdesk. Dat willen wij graag met je delen. Daarom kan je het hier nog eens nalezen.
“Na de eerste klant dachten we nog: lucky shot. Maar die gedachten veranderden heel snel toen het bleef lopen. De schaalbaarheid van Cleverdesk is groot, dus is de vraag wat het effect zou zijn als we meer geld zouden hebben én nog een accountmanager zouden aannemen?”
…
“We leveren ook maatwerk software. We zitten vaak in een spagaat tussen dat werk en Cleverdesk. Dat maatwerk levert ook leuke klussen op. Het wordt de kunst de groei te borgen. Nu kennen we alle klanten nog persoonlijk. Dat wordt bij snelle groei anders en dat betekent dat je ook een andere relatie met je klanten krijgt.”
We gaan bij monde van Maarten dieper in op onze ambities. Onze wilde ideeën. Onze aanpak voor het ontwikkelen van de beste online projectplannng. En de uitdagingen die je daarbij tegenkomt. Dus lees vooral het artikel. Leer ons door onze ervaringen van de afgelopen jaren wat beter kennen.
(De officiële link naar het online magazine van de ondernemersbijlage van NDC Mediagroep. https://issuu.com/ndcmediagroep/docs/noordz-magazine_nov2017_dr)
Wil jij na het lezen van dit artikel meer weten over werken met Cleverdesk? Neem dan contact met ons op. Wij vertellen jou graag meer over de mogelijkheden!
•