Veel bedrijven werken met een papieren planning. Waarschijnlijk geldt dit ook voor je eigen organisatie. Hierbij is de planning alleen op een centraal punt beschikbaar, bijvoorbeeld in je hoofdkantoor. Hierdoor moeten mensen langskomen of je communiceert handmatig de planning naar je mensen. Dit kost veel tijd en er worden makkelijker fouten gemaakt. Maar hoe kan je dit aanpakken?
QuickFix
Een hele simpele manier om dit te verbeteren is door gratis een Google account te maken en gebruik te maken van Google Calender. Hiermee maak je de planning online beschikbaar en kan je vrij eenvoudig met medewerkers communiceren. Uiteraard is een professionele planningstool handiger.
Professionele oplossing:
De professionele aanpak is Cleverdesk. De planning is namelijk de plek waar alles samenkomt. Door drag en drop is de planning van Cleverdesk eenvoudig te bedienen. Sommige gebruikers van Cleverdesk doen dit zelfs op een groot touchscreen!
Wil je een voorbeeld? Kijk hier hoe we dit voor Wagenborg gedaan hebben.
Meer weten? Ontvang gratis onze whitepaper.
Dit whitepaper geeft je een helder beeld van wat digitaliseren je oplevert. Op welke schaal dan ook: of je nu van plan bent om digitaal te gaan factureren en te gaan scannen of dat je met je afdeling nadenkt over een nieuw ERP-pakket.
•