Ga jij binnen het bedrijf als inkoper aan de slag met Cleverdesk en wil je een vliegende start maken met onze software? Volg de training Inkoop! Aan het einde van de dag werk je zelfstandig en koop je efficiënt inkoop met Cleverdesk.
Inhoud van de training:
- Leveranciers;
- Werken met inkoopartikelen/Leveringsvoorwaarden;
- Inkooporders / Leveringen / Facturen;
- Inhuurorders (personeel en bedrijfsmiddelen);
- Inkoopkosten doorbelasten naar opdrachtgever;
- Factuuropdrachten/Opdrachtbonnen versturen naar leverancier;
- Inkoopfacturen inboeken;
- Werken met mailbox en digitale inkoopfacturen (UBL);
- Automatische verwerking;
- Inkoopfacturen overzetten naar een boekhoudpakket incl. controle.
Praktische informatie
Locatie: Idee101 BV, Klompmakerstraat 3 a/b in Assen, Google Maps
(max. 10 deelnemers)
Begintijd: 09:30 uur
Eindtijd: 13:30 uur
Inclusief: lunch, opdrachten
Meenemen: Bring Your Own Device met Google Chrome
Tarief: € 225,- ex BTW.
Wie geeft de training?
Jeroen Beekhuizen, product-owner van Cleverdesk, neemt je mee in de wereld van projectbeheer in Cleverdesk.
Sinds de eerste versie van Cleverdesk heeft hij tientallen bedrijven geholpen met implementeren. Nu is Jeroen in de rol van Product Manager verantwoordelijk voor de doorontwikkelng van Cleverdesk. Jeroen kent alle ins- en outs van Cleverdesk.