Versie 3.5 Cleverdesk komt eraan

Versie 3.5 Cleverdesk komt eraan

Eind februari is weer een spannende tijd voor Idee101 en Cleverdesk. De nieuwste update van Cleverdesk komt dan uit: versie 3.5 | Chestnut. Naast allerlei algemene verbeteringen in snelheid, gebruiksvriendelijkheid en werking op diverse apparaten zijn er ook een aantal specifieke nieuwtjes in de nieuwe versie van Cleverdesk.

Update: wat is er nieuw toegevoegd?

  • Jaarplanning weergave voor bedrijfsmiddelen
  • Uren boeken op taken (extra niveau onder projectactiviteit en werkbonnen)
  • Nieuw rapport: Projectvoortgang. Inzicht in de voortgang van het project t.o.v. de begroting.
  • Werkplaats: Keuringen doen op een werkorder.
  • Werkplaats: Zelf jouw werkorder rapport samenstellen in de PDF-editor
  • Planning: veel kleine verbeteringen in de planning.

Wij werken dagelijks aan het bijhouden en verbeteren van onze software. Zodat jij er op kunt vertrouwen dat je werkt in de best mogelijk omgeving voor jouw projectadministratie en-planning. Wij maken gebruik van nieuwe inzichten, nieuwe technieken en de nieuwste methodieken. Zolang deze zich bewezen hebben en voldoende stabiel zijn voor operationele inzet. Want boven alles leveren wij kwaliteit. Kwaliteit waar je op kunt vertrouwen.

Meer weten?

Wil jij meer weten over deze nieuwe versie? Neem gerust contact met ons op! Wij brengen jou persoonlijk op de hoogte wanneer jouw update wordt geïnstalleerd.

 

Cleverdesk wordt intensief gebruikt door onze klanten

  • 10.000+ gebruikers
  • 80k+ projecten
  • 750k+ uurbriefjes
  • 500k+ bedrijfsmiddelen
  • 850k+ keuringen
Copyright © · Cleverdesk is een softwarepakket van Idee101 B.V.