Het snel factureren van een (deel)project bij oplevering is uiteraard erg belangrijk voor jouw bedrijf. Hiervoor is het belangrijk om tijdig alle informatie te hebben, zowel van je eigen mensen, bijvoorbeeld uren. Gemaakte materieeluren. Maar ook zaken die je hebt ingekocht. Om deze inkopen door te factureren.
Quickwin: maak betere afspraken met je leveranciers Je kunt bij je leveranciers gaan vragen om digitale bestanden. Ook kun je je keuringsinstantie vragen om alles als PDF aan te leveren aan een specifieke mailbox, dit maakt je informatiestroom al digitaler en overzichtelijker. Voor leveranciers die dit niet kunnen leveren heb je gelijk een interessante onderhandelingspositie en kun je ze vragen of ze nog in 2017 leven.
Professionele oplossing:
Binnen Cleverdesk heb je alles op 1 plek. Hoe handig wil je het hebben?
We weten dat je al een administratiepakket gebruikt, en daar koppelen we graag mee. Maar voor de concept factuur is het toch handig dat ‘ie uit je projectensysteem komt. We kunnen daarna uiteraard wegschrijven via een koppeling of je kunt zelf naar Excel exporteren. We maken het zo gemakkelijk mogelijk.
Wil je weten wat digitaliseren je oplevert?
Dit whitepaper geeft je een helder beeld van wat digitaliseren je oplevert. Op welke schaal dan ook: of je nu van plan bent om digitaal te gaan factureren en te gaan scannen of dat je met je afdeling nadenkt over een nieuw ERP-pakket.
•