Magazijnbeheer - Cleverdesk, software voor planning, uren, projecten, materieel
Vragen? Bel: 0592 - 855 995 of neem contact op

Online magazijnbeheer: de voorraden onder controle

Altijd en overal de informatie van je voorraden bij de hand

Vraag informatie of demo aan

Ben je op zoek naar een eenvoudig systeem voor het bijhouden van de voorraden in jouw magazijn?

Met de Magazijn module van Cleverdesk heb je de voorraden onder controle. Dit systeem voor online magazijnbeheer geeft je altijd en overal de informatie die je nodig hebt. Zo wordt het bijhouden en minimaliseren van voorraden in jouw magazijn gemakkelijk!

Lees verder

Beheer magazijnen en magazijnlocaties voor iedere vestiging

In Cleverdesk is het mogelijk om een onbeperkt aantal magazijnen aan te maken. Heb je meerdere locaties, dan kun je voor iedere locatie een eigen magazijn aanmaken. Ga je werken met magazijnlocaties dan weet je altijd precies waar een artikel in je magazijn ligt.

Je voorraad actueel

Cleverdesk biedt je altijd en overal real-time inzicht in de actuele hoeveelheden van je voorraadartikelen, zo weet je direct of voorraadartikelen zijn gebruikt op een project, voor de reparatie van materieel of verkocht en gefactureerd aan een klant. Cleverdesk geeft je een besteladvies om je voorraden aan te vullen en te bestellen bij een voorkeursleverancier.

Wil je meer weten over het digitaliseren van je voorraad?

Vraag informatie of demo aan

Artikelen in- en uitchecken met scanners RFID, QR of barcode

Wil je in het magazijn op projecten of in de werkplaats werken met scanners? Cleverdesk maakt het mogelijk om met coderingen te gaan werken voor bedrijfsmiddelen en voorraadartikelen. Zo houd je jouw bedrijfsmiddelen en voorraadartikelen nog slimmer en sneller bij. Onze software is geschikt voor barcodes, QR-codes en RFID-, en NFC-technologie.

Cleverdesk wordt intensief gebruikt door onze klanten

  • 2.000+ actieve gebruikers
  • 80.000+ uitgevoerde keuringen
  • 10.000+ afgeronde projecten
  • 100.000+ ingediende uurbriefjes
  • 40.000+ bedrijfsmiddelen

Orders picken met laadlijsten

Wil je veel voorraadartikelen op een project meenemen? Dan kun je eenvoudig een laadlijst met voorraadartikelen en bedrijfsmiddelen aanmaken voor een project. Via projectvoorbereiding is het dan mogelijk om de laadlijst te scannen met een barcodescanner. Na afloop van het project kunnen dan snel alle artikelen weer ingecheckt worden op de juiste magazijnlocatie.

Wil je meer weten over het digitaliseren van je voorraad?

Plan een afspraak