Magazijnbeheer

Altijd jouw magazijnstromen in beeld en werken met scanners of de CleverApp
Informatie aanvragen Demo aanvragen

Vertrouwd door toonaangevende organisaties

Logo-Korevaar
Logo-Wagenborg-Nedlift
Logo-Oosterhof-Holman
Logo-T&G-Groep
Logo-Laarakkers

Cleverdesk wordt intensief gebruikt door onze klanten

12.000+
gebruikers
240k+
projecten
950k+
uurbriefjes
850k+
bedrijfsmiddelen
1050k+
keuringen

Artikelen in- en uitchecken met scanners RFID, QR of barcode (en App)

Wil je jouw organisatie op een hoger niveau krijgen door inzicht te krijgen in waar, wat is? Maak het jouw mensen makkelijk door in het magazijn op projecten of in de werkplaats werken met scanners. Of met de nieuwste versie van onze CleverApp, waarmee jij materieel en voorraaden scant met de camera van je telefoon.
Cleverdesk maakt het mogelijk om met coderingen te gaan werken voor bedrijfsmiddelen en voorraadartikelen. Zo houd je jouw bedrijfsmiddelen en voorraadartikelen nog slimmer en sneller bij. Onze software is geschikt voor barcodes, QR-codes en RFID-, en NFC-technologie. 

  • Minder foutgevoelig door het werken met barcoding of QR
  • Geen losse apparatuur nodig met de CleverApp

 

Magazijn-voorraadartikel
Met de magazijn module jouw voorraden onder controle

Met de magazijn module jouw voorraden onder controle

Het is vaak moeilijk om inzicht en overzicht te krijgen van voorraaden. In Cleverdesk is het mogelijk om een onbeperkt aantal magazijnen aan te maken. Heb je meerdere locaties, dan kun je voor iedere locatie een eigen magazijn aanmaken. Ga je werken met magazijnlocaties dan weet je altijd precies waar een artikel in je magazijn ligt. Zo wordt het bijhouden en minimaliseren van voorraden in jouw magazijn gemakkelijk!

  • Minder voorrad, niet meer misgrijpen
  • Minder tijd kwijt naar zoeken doordat de juiste onderdelen niet op voorraad zijn

Realtime inzicht in voorraad, verbruik en besteladvies

Cleverdesk biedt jouw mensen altijd en overal real-time inzicht in de actuele hoeveelheden van je voorraadartikelen, zo weten ze direct of voorraadartikelen zijn gebruikt op eenproject, voor de reparatie vanmaterieelof verkocht en gefactureerd aan een klant. Cleverdesk geeft je een besteladvies om je voorraden aan te vullen en te bestellen bij een voorkeursleverancier. 

  • Realtime inzicht in voorraden
  • Automatische besteladviezen
Orders picken met laadlijsten

Orders picken met laadlijsten

Worden er in jullie werkzaamheden veel voorraadartikelen op een project mee genomen? Dan kun je eenvoudig een laadlijst met voorraadartikelen en bedrijfsmiddelen aanmaken voor een project. Viaprojectvoorbereidingis het dan mogelijk om de laadlijst te scannen met een barcodescanner of via de CleverApp. Na afloop van het project kunnen dan snel alle artikelen weer ingecheckt worden op de juiste magazijnlocatie. 

  • Snel en efficiënt orderpicken met laadlijsten
  • Terugkomst check via de app
Clever-Company

Een live-demo of zelf Cleverdesk uitproberen?

Vraag een vrijblijvende demo of meer informatie aan.

Informatie of demo aanvragen

Integreer Cleverdesk met de huidige software

De grote kracht van onze oplossing is dat Cleverdesk gekoppeld kan worden aan jouw bestaande omgeving. Zo kunnen resources (mensen, materieel, materiaal, projecten) maar ook uursoorten uitgelezen worden uit jouw pakket. Hierdoor is Cleverdesk continu up-to-date met de juiste informatie (actieve projecten, mensen in en uit dienst).

Ook kunnen ingevoerde uren voor de facturatie en verloning teruggeschreven worden in jouw bestaande omgeving. Dit kan geautomatiseerd met webservices (XML), maar ook handmatig met exporteerfuncties naar diverse formaten.

Meer koppelingen
Cleverdesk-API

Weten wat er mogelijk is voor jouw magazijn? Vraag een demo aan

In een online demo:

  • Maken we vrijblijvend kennis met elkaar
  • Laat ik je de Cleverdesk demo zien
  • Denk ik adviserend mee over jullie situatie
Plan een online demo